tisdag 10 november 2009

Teacher leave the kids alone!


Länk

hahaha! :D :D :D

lärare är drägg. nån borde flå dom, slå dom å klå dom.

dom är alltid på mobbarnas å dräggens sida.

fega jävlar som alltid tror dom är bättre, dom vet allt, dom kan allt, dom har rätt att säja åt mej vad jag ska tänka! hur jag ska va!

om jag inte tror på demokrati, så är jag ond å får inte bästa betyg på samhälls.

om jag inte ritar vad dom säjer åt mej att rita.

om jag är utanför för att jag VILL det.

nästan alla lärare jag mött har vart äckliga jävla pk-fittor som vill hjärn-tvätta ungarna till att bli äckliga små bajs-klumpar som gör som pk-samhället vill. det är fel å mobbas, men inte fel å mobba den som inte vill va med. det är fel å slåss, men inte om man kommer från somalia. det är fel å försvara sej, om man är en liten tjej.

har själv miss-handlat en lärare. blev ingen polisanmälan.

hände i maj i år.

kastade en stol på honom.

i sjuan slogs jag också med en lärare.

han försökte tvätta min mun med tvål för jag rökte utanför skolan. jävla peddo-äckel! hoppas dom där jävla gangster-gängen hugger honom med kniv i magen så tarmarna väller ut över golvet å han försöker stoppa in dom igen när han ligger å förblöder!!!!!

hatar lärarna, alla av dom.

har bara mött en lärare som varit snäll, nånsin! <3

alla pk-kukar och pk-fittor å alla jävla vakt-mästare, assistenter å kamrat-stödjare. det är rätt å slå en lärare på käften, för dom tror dom är bättre å mer värda för att dom har rätt åsikter å alla som vill vara för sej själva är problemet.

ska möta bup på torsdag.

funderar på å ställa till med en scen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar