onsdag 11 november 2009

Bup imorron


imorron kl 13.00 har jag möte med bup.

dom ska prata om min situation å mitt beteende. rektorn ska va där.

liksom klass-föreståndaren.

jag har en sån lust inom mej.

en sån lust att slita sönder deras papper, ta glas-ögon, pennor, block, glas, allt... å bara kasta det runt. att kalla dem fittor, bög-jävlar å horor. att kasta stolen mot fönstret. att slåss, sparka å förstöra.

jag hatar dom. dom vill ta min frihet från mej.

förvandla mej till en annan tjej som läser blondinbella eller knullar araber å somalier. en tjej som måste köpa märkes-kläder jag inte har råd till. en tjej som gör som dom goda säjer.

men jag vill vara fri. vill inte vill inte vill inte lyssna. vill inte samarbeta.

vill inte bli lilla gummad igen.

visst... det är fel å slåss. jag ska inte ska inte slåss igen.

ska försöka å inte slåss igen iaf. men vill sparka, slå, bita, riva, klösa, förstöra, FÖRINTA allt å alla.

dom kan göra vad dom vill. jag skiter i det.

men nej, ska va lugn. åtminstone lyssna på vad dom säger. om jag inte gillar det jag hör så kan jag gå min väg igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar