torsdag 12 november 2009

HATA ALLT


träffade bup idag. 13.00

bup var en tant på typ 40, med blont hår. hon såg ut som ett kyl-skåp med rosa blus å lite läpp-stift.

hon ville skaka min hand. jag sa inget å bara stirrade mot persienerna.

hon frågade mej hur jag mådde. mumlade: "fitta". hon hörde inget.

började prassla med papper. prata med rektorn.

rektorn sa att lärarna var rädda för mej. att jag var våldsam. att jag satte eld på saker. att elever vill byta skola pga mej. att jag inte lyssnar. att jag skolkar hela tiden. att jag tecknar nazi-grejer å våld. sen sa han att jag mår dåligt på grund av strulig hem-situation.

han sa att skolan inte kunde ha mej.

bup sa att dom vill prata med mamma i nästa möte.

då blev jag så förbannad att jag slet undan bup-kärringens block och rev sönder hälften av sidorna i det. jag välte min stol på golvet å gick bort till hörnet. rektorn försökte komma till mej men jag väste på honom så han hoppade undan.

men jag slogs inte.

bup-kärringen skakade på huvudet. frågade mej varför.

jag kom tillbaka, satte mej. fortsatte lyssna medan dom pratade om mej. försökte inte gråta, inte bli arg, inte skada nån.

jag gick.

nästa möte är om två veckor.

hoppas inte jag hamnar på hem

hoppas dom alla dör
att nån skär av dom armarna och benen med en motor-såg!!!
använder gas på dom!!!!
skjuter dom sönder å samman!!!
sparkar på dom å våldtar dom där dom ligger!!!!

det hoppas jag...

jag är ingen liten gumma

1 kommentar:

  1. BUP är en hög med töntar, men dom har betalt för att vara irriterande så vad ska man göra liksom...

    ursäkta intrånget - du låter som du behöver någon att prata med, mest.

    SvaraRadera