söndag 8 november 2009

Luffare är vi snart alla


Länk

Jävla Reinfeldt-regering.

Nu ska dom ta in arbets-invandrare.

När typ alla svenskar redan är arbetslösa.

Så lönerna för alla ska sänkas. Så feta giriga grisar kan bli rikare?

Jävla liberaler. Dom verkar hata svenskar.

Först tar dom in massa flyktingar, som ska leva på bidrag å parasitera.

Sen tar dom in massa arbets-invandrare, för å göra dä lättare för företagen.

Bäst jag skiter i plugget.

Ingen chans jag får nåt jobb i framtiden nu.

Kan lika gärna bli kriminell.

Synd jag inte får rösta nästa år.

3 kommentarer:

  1. Hej fröken.
    Jag ser att du har en hygglig musiksmak, och att även intresset för litteratur är god. Dock tycker jag att du ger ett omoget intryck och hade gärna hört mer om dina åsikter.

    Allt gott,
    V

    SvaraRadera
  2. hej v

    du fattar inte hur det känns å vakna upp i detta helvete-samhälle varje morgon, se ut och bara se äckelfittor överallt.

    jag behöver inte va mogen för nån av dom. dom kommer inte lyssna alla fall. bättre att bara kasta skit för vad som än händer går allt under.

    vill bara se alla dö just nu.

    gärna med napalm.

    vill gärna ha din msn, om du känner för å prata mer.

    SvaraRadera
  3. Hej Ylva,

    Min msn är vanityverdandi@gmail.com.

    Jag känner igen mig i den situationen, men det finns flera sätt att hantera den.

    Allt gott,
    V

    SvaraRadera